Hali mindenkinek!

Igazából ez az első blogom és az első történetem is. Még soha nem írtam semmit. Nagyon izgulok, hogy hogy sikerül és, hogy lesznek-e egyáltalán akik olvasni fogják. Ha bármi óhajotok, sóhajotok, kérésetek, kérdésetek lenne; csak írjatok egy e-mailt a ginax@citromail.hu - ra, vagy gyertek Plurk-re! http://www.plurk.com/GinaX94/invite

Kérlek írjatok komikat! Nagyon jó lenne! *nagybociszemek*

(Helyesírási hibákért bocsika!!!)

Felhívom szíves figyelmeteket, hogy a blog alsó részében közvélemény-kutatásokat találtok, szeretném, ha válaszolnátok rájuk! Puszi!!!

2013. július 21., vasárnap

Hírek!

Halihó mindenkinek!

Tudom, nem egészen úgy alakultak a dolgok, ahogy azt felvázoltam legutóbb, és eléggé el is tűntem, de sajna minden összejött mostanság. A részletekkel nem fárasztalak titeket, a lényeg, hogy a történet folytatódik. Nem ígérem, hogy a fejezetek ezentúl rendszeresek lesznek (nézzétek el nekem, a rossz DNS-állomány teszi...), inkább füllentés nélkül annyit mondok: lassan haladni fogunk.
A titkokra rövidesen fény derül, a főgonosz még várat magára, de lecsapják majd hamar, mert a szereplők az én heves mentalitásomat örökölték. Addig pedig továbbra is szívesen olvasom az ötleteiteket, mert néhányan már egészen ráéreztek a gondolatmenetemre.
A szereplők tárháza bővülni fog, róluk oldalt olvashattok. Arra is golndoltam, hogy a képek és nevek mellé néhány főbb infót is írnék (pl.: képesség, kor, stb...), de ez még nem tuti.
Hamarosan találkozunk, addig is maradjatok fent egész éjszaka, ne keljetek fel 12 előtt, zárkózzatok be a szobába, a gép elé; röviden: Élvezzétek a nyarat!

Puszi: GinaX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése