Hali mindenkinek!

Igazából ez az első blogom és az első történetem is. Még soha nem írtam semmit. Nagyon izgulok, hogy hogy sikerül és, hogy lesznek-e egyáltalán akik olvasni fogják. Ha bármi óhajotok, sóhajotok, kérésetek, kérdésetek lenne; csak írjatok egy e-mailt a ginax@citromail.hu - ra, vagy gyertek Plurk-re! http://www.plurk.com/GinaX94/invite

Kérlek írjatok komikat! Nagyon jó lenne! *nagybociszemek*

(Helyesírási hibákért bocsika!!!)

Felhívom szíves figyelmeteket, hogy a blog alsó részében közvélemény-kutatásokat találtok, szeretném, ha válaszolnátok rájuk! Puszi!!!

2011. augusztus 31., szerda

A Következő Fejezetről:

Címe: 16. fejezet - Furcsaságok 2. - Forró érzelmek
Ideje: 2011. szeptember 10. (szombat)
Részlet: "- Ez lesz a te szobád. - mondta és kinyitotta a jobb oldalit
- Csinos. - motyogtam
- Az enyém a másik.
- Hogy? - kérdeztem vissza
- A másik, ami a tiéd mellett van, a bal oldali. Mivel a toronyban csak ez a két szoba van, ezért gondolom nem fogod eltéveszteni, ha szeretnél betalálni. - vigyorgott
- Miért mennék én a te szobádba? - gyanakodtam
- Bármiért. Mondjuk nem találod a mosdót, vagy egyszerűen csak beszélgetésre vágysz... - a végére már egészen komoly lett a hangja.
- Aha. - motyogtam, és elindultam felfedezni az új kis birodalmamat
- Edward! - fogta meg a karomat
Meglepődve pillantottam rá és még jobban meglepett, hogy arca mennyire komoly és együtt érző volt.
- Komolyan! - mondta halkan - Bármikor jöhetsz. Bármi is történjen, keress meg! - majd kuncogva hozzátette - Kopognod sem kell.
- Micsoda ajánlat, ezt nem hagyhatom ki - mondtam somolyogva
- Akkor további szép estét! Majd találkozunk. - lépett a saját ajtajához
- Isi! - szóltam utána, mikor már átlépte a küszöböt
- Hm?
- Köszönöm! - mondtam komolyan
Egy pillanatig csak nézett, mielőtt megszólalt.
- Igazán nincs mit! - vigyorgott és bezárta az ajtaját.
"Ez a lány állandóan vigyorog" gondoltam, ahogy beléptem az ajtómon " De nem is baj... Hisz olyan jól áll neki."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése